2009. március 10., kedd

Utazik a család - 20090228-0302


Annyi minden történt velünk, azt se tudom, hol kezdjem. Persze, ahol abbahagytam, azaz irány Szekszárd. Már csütörtökön napközben összekészítettem Lucának a szükséges ruhákat, 3 napra 6-8 rugdalózó, 4 body, 2 nadrág, 2 póló, 5 zokni, 2 hálózsák, elvégre ki tudja, hányszor csinál be úgy a gyerek, hogy teljes átöltözés szükséges. (Utóbb kiderült, annyira nem számítottam túl magam.) Előkészítettem még 1 törölközőt, 1 kifogót, 6 textil pelenkát, 1 kis takarót, popsi krémet, fürdető krémet, törlőkendőt és nagy mennyiségű (kb. 30 db) eldobható pelenkát. Nem tűnt kicsinek a halom, amit még másnap kellett kiegészíteni – az előzőleg megírt listám szerint - a pelenkázó feltéttel, a Vigantol cseppel, homeo bogyóval, mellszívóval, cumival, stb. Lényeg, hogy a cuccok nagy részét a miénkkel együtt sikeresen benyomorítottam a sporttáskába, ami korábban majdnem megtelt kettőnk dolgaival. Csütörtök estére össze voltunk pakolva. A listán természetesen szerepelt még a kis babakocsi, a kölcsön babakocsi mózese, valamint kiságy hiányában a kerekes fonott mózeskosár. Minden befért a kocsiba és még be is tudtunk szállni :)

Az éjszakát átaludta Luca :) (reményteljes jövő), reggel mosolygósan ébredt, mindenki megreggelizett, majd felkerekedtünk. Az út simán ment, Luca szinte végig aludt. Délután elkezdődött a vizitelés. Először mi mentünk meglátogatni Dorka szüleit, majd keresztfiúnkat, Andrist, és kis családját (Györgyit, Tolát és Petit-aki sajna nem volt otthon). Andris mostanra már jó nagy fiú, meg se ismertem volna, ha szembejön velünk az utcán (most lesz 7 hónapos :) ) Örültünk egymásnak, de tőlem nem futotta többre, mert Luca úgy döntött nem alszik, mert fáj a pocija és különben is az anyjának a gyereke mellett a helye. A du-i nem alvásért kárpótolt minket a lány, új helyen, idegen szagok és hangok, szokatlan körülmények között is jól aludt. :) A szombat délelőttöt Editnél a kozmetikában töltöttük, végre kaptam egy kis „kényeztetést” (Igaz egy masszázs talán valóban kényeztetés lett volna, de igazán rám fért már egy arctisztítás.) Délután vendégjárás, először a nagymama barátai látogattak meg minket, majd Karesz érkezett meg Kevinnel és Kristóffal. Karesz a mosolygós fejével rögtön belopta magát Luca szívébe és Kristóf is lelkesen szórakoztatta a kislányunkat. Aztán felkerekedtünk sétálni, mivel gyönyörűen sütött a nap és egy kis levegőre volt szükségünk. Kora este Atti látogatott meg minket, akinek bemutattuk, hogy milyen az, amikor a kicsi lány elfáradt és nyűgös és nincs is kedve annyira aludni. Megértem, ennyi új arc és élmény hatására én se tudnék pihenni. Vasárnap gyors családit látogatás törött lábú Juditéknál (Gábor nagynénje), majd a gyönyörű napsütésben Lacival (Gábor nagybátyja) és Ildikóval közös séta a Kálváriára. Lacit rögtön rabul ejtette Luca, tolta kocsit, átöltöztette, ringatta, szerintem meg is szopiztatta volna. :) Amikor legalább nyáron meglátogatjuk őket a Balcsin mi nyugodtan fürödhetünk, hekkezhetünk, mert lesz egy igazán szuper baby sittere. A hazaút simán ment, az autózás valóban csodás hatással van a gyerekekre, rögtön bevágják a szunyát, amint elindul.

Mondhatom jól telt az első családi kiruccanás és nem is pakoltam fel a házat, ellenben minden szükséges dolog nálunk volt. (Még a Vigantol csepp is, amit persze elfelejtettünk beadni Lucának.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése