2011. november 24., csütörtök

Recycling - Hóember születik

A múltkor kimostam és félretettem néhány üres Actimeles dobozt, aztán egy éjszakai szoptatás után nem tudtam visszaaludni és járt az agyam, így született meg az ötlet. Hóembert fogunk készíteni belőle. Aztán egy reggel munkába menet kitaláltam, hogy miből lesz a mi kis hóemberünk sapkája; újrahasznosítjuk a munkahelyi (isteni kávét adó) Nespresso kapszulákat. Kedden hazahoztam néhányat és ma elkészítettem a prototípust.

A répaorr egy nemrégiben vásárolt műszaki cikk dobozából előkerült hungarocell darabból készült, a szemeket és a gombokat feketére, a seprű végét barnára festett papírból vágtam ki. Szerintem mutatós kis hóemberke lett belőle és a munakfolyamat sem kíván nagy szakmai tudást, így holnap bátran nekiállhatunk Lucával és Öcsivel két újabb kis emberke elkészítésének.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése