2011. november 25., péntek

Péntek = Anya nap

Péntekenként igyekszünk mindent bepótolni, ami a héten nem fért bele a késő délutáni, esti együttlétekbe. Ma Apának nagyon nem akaródzott felkelni és munkába indulni, így rendhagyó módon együtt reggelizetünk. (Még egy rendes kávé is belefért.) Miközben Lulu és Bobó birtokba vette a nappalit, én gyorsan odakészítettem az ebédet (mirelit spenótos hal + rizs) és már kezdődhetett is a közös móka. Először felhívtuk Kempit, akivel közölte Luca, hogy "Én akarom elfújni a gyertyát a tortán!" aztán bemelegítésként tornáztunk egyet a székekből épített akadálypályán, majd bunkert építettünk, bujócskáztunk, pihenésként félig elkészítettük a hóembert, boltos játékot játszottunk (Lulu vásárolt, Bobó fuvarozott), közben tízóraira megettük a frissen vásárolt narancsot és almát, végül ebéd előtt énekeltünk a Télapónak (Hull a pelhyes, Télapó itt van). Luca nagyon ügyes, látszik, hogy a bölcsiben minden nap gyakorolnak, szinte kívülről tudja már a dalok szövegét.
Délután a kicsilánnyal még sütöttünk magunknak és Kempinek a szülinapjára csokis cookiet, amit persze frissen jól meg is kóstoltunk. ("Nagyi azt szerintem nem szereti. Neki csináljunk másikat.") Aztán, hogy ledolgozzuk ezt a sok kalóriát fogócskáztunk, állatóvodát építettünk és vártuk haza Aput, akit Luca még vacsora előtt gyorsan rávett egy rögtönzött ujjfestésre. Hát valahogy így nézett ki a mai napunk, sűrű volt, jól elfáradtam, de megérte, mert mindannyian jól mulattunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése