2009. március 25., szerda

Mi történt?

Az oltás vagy a viharos szél vagy máris jön a foga; nem tudom mi az oka, hogy mostanában többször nyűgös és nyugtalan Luca. Figyelek és próbálom észrevenni a jeleket, de sajna egyenlőre nem jutottam előrébb. És megtörtént a legnehezebb, ami anyával megtörténhet, elutasította a cicim. Először ez az oltás napján történt meg, jelezte, hogy éhes, ezért szoptatni készültem, mire a cici láttán hatalmas ordításban tört ki. Próbáltam megnyugtatni, ringattam, megnéztem a pelusát, eltereltem játékkal a figyelmét; végül sikerrel jártam, szopizott. Aznap nem fordult elő többször, de azóta majdnem minden nap egy alkalommal előáll ez a helyzet. (Vasárnap teljesen kiborultam tőle, záporpztak a könnyeim.) Kutattam és még mindig kutatom az okát. Nem váltottam mosószert és öblítőt sem, a tusfürdőm és a dezodorom is ugyanaz, mindkét cicimmel megtörtént ... Lehet, mégse volt elég éhes, korai volt neki még az evés (3-4 óránlént szopizik); most hosszabban várok, nem ugrok az első jelre etetni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése