2009. március 15., vasárnap

Felújítás vagy karbantartás

Magam sem tudom eldönteni, hogy esetemben ennyi idő után miről is beszélhetünk. Gábornak végre sikerült kivennie az apanapokat, így csütörtökön végre eljutottam a fogorvoshoz, aki ismételten felépítette a törött fogamat. Micsoda boldogság, majd 3 hónap után újra tudok rágni a jobb oldalon is. A kezelés ideje alatt Luca majdnem végig aludt, csak néha tudatta velem, hogy ő ott van és vár rám pisis pelenkában, legyen hát szíves a doktor néni iparkodni. Sietett is, amit Luca hálás mosollyal köszönt meg neki. Aztán felavattuk a váróban a kanapét, na, nem úgy, ahogy a korábbiak után képzelnétek, most minden megúszta szárazon. :D

A jól sikerült délelőttöt egy isteni rakott krumplival koronáztuk meg Ritáéknál, aki szülinapja alkalmából vendégül látott minket. A desszertről én gondoskodtam, előző este elkészítettem egy nagyon egyszerű, ámde annál finomabb szülinapi máktortát, amit rögtön jól meg is kóstoltunk. Luca kissé nyűgös volt, mert sok új élmény érte és nem pihenhetett a megszokott környezetében. Kipróbálta Gáborka kiságyát is, de csak rövid időre sikerült megbarátkozni vele, kb. 30-45 percet aludt. A fürdőben lévő pelenkázó a rugós Hurvinyekkel azonban igazán boldoggá tette, hangosan gőgicsélt és édesdeden mosolygott. :D

Pénteken folytatódott a megújulás, fodrásznál jártam, ami igazán nagy élmény volt ennyi idő után. Jó a rövid haj, de ha nem jut el vele az ember fia időben a Figarohoz a tükörbe nézve magára sem ismer. Én így jártam. :D Utána meg azon izgultam, hogy Manócska meg fog-e ismerni. Szerencsére aggodalmam feleslegesnek bizonyult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése