2017. augusztus 7., hétfő

Picur az új lakónk

Luca régóta szeretne már egy hörcsögöt, abba maradtuk, hogy harmadikban kaphat egyet, mert addigra képes lesz gondoskodni róla. Aztán egy szép májusi napon úgy alakult, hogy a bevásárlásra a gyerekek elhozták a zsebpénzüket és újabb játékok helyett végül egy kis aranyhörcsögöt és terráriumot vettek. Így költözött be hozzánk Picur, akinek az élete elég kalandosra sikeredett. 

Elmentünk meglátogatni Nagyiékat és ugyan felmerült bennünk, hogy Banán (macska) bent maradt a házban, de elhessegettük a gondolatot. Hazaérkezésünkkor ijesztő állapotok fogadtak, a terrárium a földön, Picur nem volt benne. a gyerekek ezt látva zokogva kirohantak a szobából és siratták a ki hörcsögöt. Felfigyeltem rá, hogy kicsivel arrébb Banán állt lesben és támadásba lendült, egy szürke szőrcsomót akart elkapni. Gyorsan felkaptam Picurt, aki ijedtében kiugrott a kezemből, azt hittem vége, de magához tért és kereket oldott. Ismét elkaptam és felvettem, újra leugrott, de ez alkalommal nem mozdult. Szóltam Gabesznak, hogy én ezt most már lelkileg nem bírom, jöjjön és intézkedjen. Felvette a kis állatot, akinek vérben forgott a szeme, de élt. Néhány nap, hét múlva teljesen felépült és boldogan élt, amíg egy júliusi napon meg nem lépett a nyitott ketrecajtón és veszett nyoma valahol a házban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése