2011. október 7., péntek

Fogas kérdés

Miért nem hagyott Öcsi aludni az éjjel? Mára virradóan alig pihentem, kb 1,5 óránként kóvályogtam át a szomszéd szobába, hogy megszoptassam síró-nyafizó gyermekemet. Jó-jó persze tudom, hogy fogzik, de mégiscsak tekintettel lehetne rám is ;) A napokban kibújt alul a nyolcadik foga is és bizony fölül mindkét oldalt jönnek az első rágók. Egész jól kitapinthatóak, de még nem törték át teljesen az ínyt.
A fárasztó éjszakát fárasztó nappal követte. Boldizsár egész délelőtt nyafogott és sírt, enni meg nem igazán volt hajlandó. Teljesen kiakadtam, remegtem a fáradtságtól és az idegi kimerültségtől. Végül kiabáltam és sírtam egy keveset, ez határozottan használt. Sikerült jókedvűen leülnünk ebédelni és hála a Nurofen hatásának Öcsi igazán jóízűen evett. Betermelte a csirkés csicseriborsós paradicsomlevest, majd a szilvásgombócot is.
Remélem, jobb éjszakánk lesz. Megyek is ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése