2011. május 28., szombat

A kihívás hete - Apa nélkül

Vasárnap, Lucával a karomban, kissé aggódva néztem a távozó taxi után, hogyan fogom bírni egyedül, segítség nélkül. Aztán az első fürdetés zökkenőmentesen ment, a fektetés már kevésbé. Luca nem akart egyedül maradni a szobájában mesét nézni, így a több felvonásos szoptatást követően Boldizsárral az ölemben meséltem, majd miután ágyba tettem a kicsi lányt és elbúcsúztunk tőle, Öcsi is bealudt a következő etetésnél. (Éjszaka a Bobo szokás szerint egyszer kelt, Lulu békésen aludt reggelig.) Napközben a szokásos menetrend szerint ment minden és lassan belerázódtam az esti szeánszba is. Tulajdonképpen komolyabb nehézséget végül csak az én fránya allergiám-megfázásom okoz(ott), aminek következtében szerdán már alig volt hangom ráadásul a köhögés-orrfújás miatt rosszul aludtam. Szerencsére nagyobb bajom nem lett, lassan kezdek helyrejönni.
Viszonylag hamar eltelt a hét és Luca és Boldizsár remekül viselkedett én most leginkább mégis egy kis pihenésre vágyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése