2010. október 8., péntek

Pelus nélkül

Ma épp hogy kiértünk a játszóra Luca naaagyon tele rakta a pelusát, de nem akart hazajönni. Vagány anyaként és Lulu biztatására úgy dönötöttem semmi gond megszabadítom a szagos csomagjától a csúszda tetején. Popsitörlő nem volt nálam, de a táskámban volt sok papírzsepi, víz, kézfertőtlenítő és üres zacskó, ezek segítségével fél perc alatt megoldottam a helyzetet. Utánpótlás pelus hiányában azonban nem maradt más hátra, mint elmagyarázni Lucának, hogy szóljon, ha pisilnie, vagy kakilnia kell. A játék hevében azért nem akartam a véletlenre bízni a dolgot, ezért többször rákérdeztem, hogy kell-e pisilnie. Egyszercsak igen választ kaptam, elvonultunk a bokorba és bizony alaposan meglocsolta azt Törpe. Utána még sokáig játszóztunk, de így is száraz ruhában értünk haza. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése