2009. április 25., szombat

Csodás egy nap

A héten felfedeztem helyben egy szépségszalont, szombatra, azaz mára, kértem is egy időpontot hajvágásra. Reggel korán keltem, hogy regelizhessen nyugodtan Luca és én is időben odaérjek a fodrászhoz. Felpattantam a bicajra és nekiindultam, micsoda szabadság, egyedül vagyok, csak magammal kell törődnöm. Az én kis csöppségem apja biztos kezei között van. Kikapcsolhatok. :D (Csak részben sikerült, a gondolataim szinte végig náluk jártak, a fodrásznak is róluk meséltem.) Gyorsan végeztek a kopasztásommal, ezért utána még volt időm beugrani a szomszéd boltba egy kis bio kecskesajtért, majd tekerhettem egyet a környéken. Megszépülve, feltöltődve energiával arra értem haza, hogy Gábor a konyhában, félig kész az ebéd és Luca baba alszik. Máskor is elmegyek, megéri! :D
Ebéd után Csipetke alalposan bevágta a szunyát, kicsivel több, mint két órát aludt. Kissék kukán és pityeregve ébredt, de hamar mosolyra húzódótt a szája. Szopi után kiruccantunk Szentendrére sétálni, uzsonnázni. Most már a babakocsit be se tettük a kocsiba. Lucát Gábor hordozta a Mei Tai-ban. Eleinte furcsa volt neki, hogy rajta mozgolódik, nyekereg Luca, de aztán megszokta. Pocakmanó jót aludt rajta. Apa és lánya olyan szépek voltak, nem bírtam és nem is bírok betelni a látványukkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése