2016. november 7., hétfő

Balaton kétszer - Észak és Dél

Szigligeten egy hetet töltöttünk együtt Vikiékkel. A szállás felszereltésge és elhelyezkedése is remek, de két kisgyerekes család számára a beosztása nem ideális.(A nagy apartmanban 3 háló és 1 konyhás nappali volt, a teljesen külön bejáratú kis apartman egy fürdős hálót takart.)

A hét elején sok közös, kimozdulós programot szerveztünk; kirándultunk a Badacsonyban, bicajoztunk, kalandparkoztunk, majd miután Gabesz néhány napra elutazott inkább a helyi lehetőségeket használtuk ki, horgásztunk, meghódítottuk a várat, megnéztük a kiállítást, fagyiztunk és fürödtünk is egy keveset.

(Július második felében szerencsére sikerült kifognunk néhány igazán nyári napot.)

A következő hetet Balatonszéplakon töltöttük Szonjáékkal egy retro nyaralóban. A szállás legnagyobb értékét a jó elhelyezkedése jelentette. A Balcsi kellemes sétatávolságra feküdt, helyben volt kisbolt (isteni péksüteményekkel) és Siófokra simán át tudtunk tekerni.

Innen már csak egyszer kirándultunk, a Katica-tanyára látogattunk el, ahol néhány évvel ezelőtt már jártunk a gyerekekkel.