2013. január 12., szombat

Cukrásziskola I. - Készülődés Luca születésnapjára

A karácsonyt követően korábban mindig egyfajta nosztalgiával tekintettem vissza az ünnepeket megelőző készülődésre, amióta Luca megszületett ez egyszeriben elmúlt. Alig búcsúztattuk el az Óévet én már nagyban elkezdtem a kicsilány születésnapján gondolkozni. Mi legyen az ajándék, mikor rendezzük a gyerekzsúrt, hány gyereket hívjunk meg, milyen játékkal készüljünk, milyen tortákat (1 megy az oviba és 1 kell a zsúrra) süssek, hogyan díszítsem ...
Hello Kitty 1.0
Éjszakánként rosszul alszok, mert jár az agyam, ötletelek, előre izgulok, hogy csökkentsem aggodalmam munkához láttam; a meghívók után múlt héten elkészítettem a labdaevő szörnyet, tegnap összeállítottam életem első fondant-ját, amiből ma este kb. 1 óra alatt megalkottam ezt a csinos kis Hello Kitty-t (fondant és marcipán), ami Luca tortáját fogja a bulin díszíteni. Szerintem jól sikerült, remélem, sérülés nélkül sikerül majd a szülinapi tortára helyeznem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése