2011. október 30., vasárnap

Öcsi lázas

Ismét pocsék éjszakánk volt. Azt hittem a szokásos Anya-cici-hiányról van csak szó. Fél 2-kor még így is tűnt, de hajnali 5-kor egy tűzforró Boldizsár fogadott. Gyors lázmérés - remek szolgálatot tesz ilyenkor a homloklázmérő - 39-39,5C. Nagy nehezen sikerült beadnom egy adag Panadol szirupot, majd némi szopizást és ivást követően visszatettem Öcsit az ágyába. Valamicskét pihentünk, de gyakran nyöszörgött, majd fél7-7 fele nagy sírásra keltem. Lázmérés, 39C, Germicid kúp - most már Gabesz is talpon volt, hogy segítsen.

Így ébredtem a délelőtti durmolás után.
Ja, és ezt a klazúrt még csütörtökön szereztem.

Felhívta az ügyeletet, majd a gyors orvosi ellátás érdekében úgy döntöttünk nem vájuk meg, hogy kijöjjön a doki, hanem Gabesz elviszi Bobót. ( Szerencsére Luca mélyen aludt és csak valamivel 8 után kipihenten ébredt fel.) A vizsgálat szerint a lázat leszámítva látszólag makk egészséges Boldizsár - tüdeje tiszta, torka szép, füle rendben. Miután hazaértek gyorsan újra ágybadugtam Öcsit, jó nagyot aludt, a láza lement és jókedvűen ébredt.

Kicsit megéheztem...

Remélem, Bobó hamar túl lesz rajta és a kicsi lány meg nem kapja el bármi is legyen ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése