2011. március 11., péntek

"Csendes" éj

Korábban már írtam, hogy Lucával mostanában küzdelem az altatás ("Luca nem fáradt." "Luca nem alszik!!!") és újabban éjszakánként is gyakran felsír és fel is ébred. (Jönnek az utolsó rágófogak és valószínűelg rosszakat álmodik, ez utóbbira a napközbeni szerepjátékaiból lehet következtetni. Orsi baba, Ivett babák és Elmo is gyakran felsírnak altatás után, kérik a cumit, fáj valamilyük, ölelgetésre vágynak, stb.) Mivel én Bobó "ügyeletet tartok" (szoptatok, altatok) ilyenkor Gabeszt ébresztem, Ő támolyog át a kicsicsajhoz, hogy megnyugtassa, visszaaltassa. Attól függően, hogy milyen "ügyes" volt, reggel vagy magam mellett, vagy Luca szobájában a matracon találom.
Mindeközben az elmúlt napokban nekem úri dolgom lett; Boldizsár átaludta az éjszakákat, csak 6 körül ébredt. Sőt, még az is előfordult, hogy evés után visszaaludt és így kaptam még egy kis pihenőidőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése