2010. szeptember 2., csütörtök

Boldizsár

Megérkezett Boldizsár.

Még nagyon friss az élmény, így annak ellenére hogy ülve képes volnék elaludni inkább kiírom magamból az utókor számára. Holnap már nem lenne ilyen, inkább rászánom ezt a fél órát.

1-én Andi azzal a hírrel csörgött rám hogy fájásai vannak, próbáljak meg időben hazaérni. Aznap meglepő mód időben végeztem a munkával, és a telefonja már a garázsban ért, így nem volt kapkodás, csak egészséges izgalom a hazaúton. Olyannyira, hogy mire megérkeztem az első dolgom a wc-be vezetett, és az események során még vagy 3x...
Rendhagyó módon 6-kor bevettem magam Luluval a fürdőbe és mindketten letusoltunk, én egy borortválkozást is beiktattam. Csak szép nyugodtan, mert mióta hazaértem a fájások megszűntek. Vacsora után eszembe jutott hogy kellene még egy utolsó közös képet készíteni ahol Kispocak még anyában, így ezt is beiktattuk a játékba.

Aki bújt aki nem...

Az este további része a szokásos módon telt, részemről altatás, Andi tett-vett-pihent. Fájások voltak, de jelentéktelen mértékűek, viszont rendszeressé váltak. Gyors konzultáció a szülésznővel, és úgy döntöttünk bemegyünk. 1/4 1-re értünk át a Klinikára, gyors vizsgálat és már kaptuk is a 3-as számú szülőszobát.

nem voltunk éhesek


CTG, séta, vizsgálatok, de a bizonytalanság uralta az estét, tágulás van, de a fájások gyengék. Próbáltuk előbb hasznosan, majd bolondozva elütni az időt, de 4 körül mindketten kidőltünk, és a hír, miszerint lehet mégsem lesz szülés, megviselt.

CTG. Szívhang normális, fájások 10-14%

Orvososdi. Mindig fontos a megfelelő paciens-orvos viszony

Lehet nekem sikerül?


Közben a tágulás elérte azt a mértéket amire már a doki is felfigyelt, így 1/2 6 körül ő is megjelent, és a szülés beidítása burokrepesztéssel mellett döntött. Innen felgyorsultak az események, akarom mondani a fájások. Olyannyira, hogy a fájások kezdtek tolókká alakulni, szegény Andi vajúdott, de a méhszáj tágulása nem tudta követni a tempót.
Lulu születésénél tapasztalt pikk-pakk tolunk 3-at és kint is van a gyerkőc most sajnos nem működött. Andi is, és is kimerültek voltunk, más-más módon hagyott nyomot rajtunk az elmúlt 2x óra. Végül 8.00-kor megérkezett közénk Boldi, épen egészségesen.

Épp hogy csak kibújt

Családi kör

Hullámos fürtök

Napfürdő

Andi cicire rakta, először csak nyalogatta az előtejet, de végül sikerült bekapnia a cicit és igazi szopival innia valamennyit. Sajnos a szoba hűvös volt és elkezdett prüszkölni, így nem sokkal később elvitték melegíteni, majd megfigyelni mert a légzése még nem volt az igazi.
Én, mint aki jól végezte dolgát szülés után elmentem dolgozni, majd haza hogy Lucát átvegyem Kempitől. Közös alvás után bevetettük magunkat az autóba, és elmentünk meglátogatni Anyát...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése