2009. december 21., hétfő

Anya kimenőt kapott - Apa ügyeletben

Eljött a nagy nap; Anya pénteken céges karácsonyi partyra ment, ezért Apa etetett, fürdetett és altatott. A nap jól telt, délelőtt kimentünk sétálni (Nem, még nem a saját lábamon, önállóan a rekordom ugyan már 10 lépés, azért így télvíz idején babakocsival mégis csak kényelmesebb.), játszózni (Tök jó, kint voltak a haverok is!) volt nagy ebéd (Mostanában ismét rákaptam az ízekre.), móka, kacagás, délután majd 2 órás alvás. (Már kb. 3 hete csak délután alszom, de akkor 1,5-2 órát.) Mire Apa hazaért, Anya már teljes menetfelszerelésben (kisminkelve, csini göncben) várta. A biztonság kedvéért Anya többször is hagyott szopizni, sőt, még indulás előtt is megkínált. (Nagyon izgult szegény:D ) Apa javaslatára Anya odajött Hozzánk elbúcsúzni, még puszit is kaptam. Aztán csak Apa a hinta és Én maradtunk. Nagyon élveztem ezt a különleges estét - még Apától engedélyt kell szereznem, hogy részletesen beszámolhassak róla - és látszólag Anyának is sikerült kikapcsolódnia. (Csak 3 sms-t írt.) Nem is hallottam mikor ért haza, biztosan valami szépet álmodtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése